He make me happy!
Disclaimer.



Diary About Links

Hye,ma name is Nurul Zawanah bt Hamzah. Live my life happily with my lovely family.Next year i'll be PMR-ians.So always wish me luck in every single step that i'm taking.^^V peace guyss

Stalker.


Credits.


The creator of this template is Ainabillah Shafie.
The template reedit by Mrs Yaya. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Blog-walking .

Hye . Lama dah tak update blog . Hee . Asyik edit jeh . Lawanya tak jugak . Haha #merendahdiri .
Okayy . From now , aku nak start update blog selalu .   Takde lah bosan kan >.<  From now jugak , blog aku bukan lagi blog mengumpat , mamaki or whatever lah . Sorry  lah kalau selama ni blog aku membuatkan korang terguris hati . Just for share . Takde niat lain -,-

               Lari tajuk lah , okayy berbalik pada title : Blog-walking . Act , aku terjumpa blog seorang kawan aku ni . Dia ni baru lagi dalam dunia blog  . But , follower dia dah nak sampai 100 orang . Jealous ohh . Shhh , maybe ada yg kata aku ni batak . Ya , tahu lah follower kau dah nak cecah 1000 orang . Aww ! Aku ni dah lama buat blog , tapi followernya tak lah seramai tuh .

               So , akhirnya aku tahuk jugak rahsia nya . Jyeahh ! Act , rahsianya dah lama tahu dah . Because , all blogger will say the same thing " jadi lah  BLOGWALKING" =) . And now , aku sedang belajar menjadi blogwalking . So , kerjasama dari anda amat diperlukan . Hee . Terima kasih .