He make me happy!
Disclaimer.



Diary About Links

Hye,ma name is Nurul Zawanah bt Hamzah. Live my life happily with my lovely family.Next year i'll be PMR-ians.So always wish me luck in every single step that i'm taking.^^V peace guyss

Stalker.


Credits.


The creator of this template is Ainabillah Shafie.
The template reedit by Mrs Yaya. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Kawan macam Lawan. (!)

Okeyh fine ! Aku dah hilang kawan.But to make it clear.TAK RUGI PON HILANG KAWAN MACAM KORANG ! .daripada terus hipokrit,better hilang terus.Apa yang korang fikir masa korang buat benda tu ? Is it cool ?Oh .C'mon lah. .Buat orang lain hilang kawan.Tuduh macam-2 semata-2 nak suruh aku bergaduh dengan Zalina.Tak rasa macam korang tengah buat dosa ke ?

But then,alhamdulillah.aku dapat tahu cerita sebenar.Dah lah tu,korang tak nak mengaku pun,even bukti dah sangat jelas depan mata.What such a people like you ?Dah lah,sekarang korang pon dah mengaku ,so aku malas nak besar-2 kan cerita ni.Sekarang semuanya dah setel.Aku nak buka buku baru.Korang dengan life korang,while aku dengan life aku.Aku happy dengan life aku sekarang.

Well,aku dah kena,so korang just tunggu time korang je.I mean aku takkan balas apa yang korang buat.Tapi akan ada orang lain yang akan balas.Percaya lah.Buat baik dibalas baik dan sebaliknya.